Nu slår vi klackarna i taket – körafterwork 24/2

Klackarna i taket, denna gång välkomnar vi Per Wiklander tillbaka upp på scen för att leda Körafterworkén.

Är du sugen på att avsluta din vecka med musik? Du kan ensam, eller tillsammans med vänner komma och umgås, sjunga med, skråla till eller lyssna på sång. Kvällen leds av en professionell körledare, inga förkunskaper krävs. Du behöver inte ha sjungit i kör för att få vara med. Är det första gången du sjunger i offentlig miljö? Ja, då har du kommit helt rätt. Tänk att få göra det tillsammans med andra vana och ovana sångare, kan inte bli bättre. Det finns möjligheter att äta och dricka gott, precis så som det ska vara på en afterwork.

Fredagen den 24 februari kl 17:00 startar det. Vi håller till på Gamla Teatern, det är fri entré och buffén finns att köpa i baren från klockan 16:00 för den som vill.

Varmt välkomna

För mer information kontakta Jämtlands musikskola på info@jamtlandsmusikskola.se eller 070-595 64 99