Dance Your Heart Out med Calle Sterner & Tobias Karlsson

Danssuccén kommer till Östersund!

Unna dig en sagolik dag fylld av dansglädje tillsammans med Lets Dance
dansarna Tobias Karlsson & Calle Sterner.

Testa på 5 olika dansstilar under en heldags dans med Tobias & Calle. Det blir bland annat schlager, latino och country/linedance.
I investeringen ingår 5 danspass, lunch & fika.

NÄR: 15/9 kl. 10:00-16:30
VAR: Hotell Gamla Teatern Östersund

PROGRAM:

10:00 Samling
10:30 Danspass 1
11:30 Danspass 2
12:30 Lunch
13:30 Danspass 3
14:30 Danspass 4
15:15 Fikapaus
15:45 Danspass 5
16:30 Avslut

OM TOBIAS & CALLE

Tobias Karlsson har dansat sedan han var 8 år och verkat som professionell dansare och koreograf i främst tiodans sedan 1999. Han har deltagit i flera säsonger av TV4s dansprogram Let’s Dance. Han är även personlig coach, författare & föreläsare.

Calle Sterner är en professionell dansare och danslärare. Han började dansa vid 8 års ålder och vann Junior SM år 2006. Vid 16 års ålder började han undervisa i dans på dansskolan Sinclairs i Göteborg, vilket ledde till att han senare blev kontaktad av Let’s Dance, där han medverkat i 8 säsonger.

INVESTERING

1695 kr. I avgiften ingår 5 danspass, lunch & fika.

Frågor och svar

Måste man ha dansvana sedan tidigare?
Nej alla är hjärtligt välkomna och kommer att kunna ha en rolig och lärorik dag oavsett om man är nybörjare eller rutinerad dansare.

Finns någon åldergräns?
Nej, alla danssugna är välkomna!

Måste man ha en danspartner?
Nej, alla dansar en och en under dagen

VILLKOR

Bokningen är ej avbokningsbar eller ombokningsbar. Vid förhinder går det bra att ändra namn på deltagaren. För att göra detta kontakta info@jamtlandsmusikskola.se
Jämtlands musikskola förbehåller sig rätten att ställa in eventet vid för lågt deltagarantal. Biljettkostnaden kommer då att betalas tillbaka. Andra kostnader, som t.ex. resekostnader återbetalas inte.

Läs integritetspolicyn